Hiteligénylés előtt egy e-mailben össze szoktuk szedni, hogy pontosan milyen dokumentumokra van szükség a hitelkérelem beadásához.
Hogy tudjunk haladni a nyomtatvány kitöltésével, azt kérjük, hogy ami rendelkezésre áll, azt küldjék át (e-mailen, vagy google driveon).
Időnként nagy az időbeli eltérés így sokszor nehéz az áttekintés, hogy melyik dokumentum érkezett be, és mi az, amire még szükségünk van.
Ezt kiküszöbölve, egy excel táblázatot használunk, ahol nyomon tudjuk követni, hogy mely dokumentummal hogy állunk.
Ez az excel nagy segítség lehet – akár már most is -, mert ezen összeszedtem az összes szükséges dokumentumot – hitelcél szerint -, amire szükséged lehet. Legtöbb esetben szükséges papírokat fehéren hagytam, és az opcionális iratokat sárgával jelöltem.
Remélem, hamarosan élesben is tudjuk majd teszteni…