Banki ügyintézők mint sofőrök

Valkó András

portfolio-blogger

Sz@ar ez a bank, szemét a másik bank… egyre gyakrabban hallom megint ezeket a kritikákat… őszintén szólva nincs olyan bank, amelyiket ne utálná valaki…

Ezt szeretném egy kicsit helyretenni. A banknak van egy alapvető működése, amibe csúsznak be hibák (az átalakuló, összeolvadó bankoknál egy kicsit több, de ők is utolérik magukat).

A lényeg, hogy ha a bankot egy autónak képzeljük el – ami ugyan néha meghibásodik -, a legtöbb baleset a sofőrök miatt van. Itt a példánkban a sofőrök a banki ügyintézők.
Tehát hiába van egy menő versenyautód, ha olyan ember ül be, aki még soha nem vezette, vagy utál vezetni, vagy csak egyszerűn nincs jó napja…

Abból pattant ki a mostani bejegyzés, hogy az egyik csoportban írta valaki, hogy 2 hónapig nem történt semmi a hitelük elbírálásával… és finoman szólva, ha ez így van, akkor az ügyintéző is erősen ludas. Ugyan lehet, hogy a központi ügyintézés bugyraiban “eltévedt” a hitelanyag, de egyedül neki van lehetősége számonkérni a központi kollégákat, hogy mégis mi a fene történik…

Természetesen, ha kéred a segítségünket a hitelügyintézésben, akkor – igaz, nem túl hálás feladat, de – szemrebbenés nélkül meg tudjuk csinálni mi is.

Szóval, ha hitelfelvétel előtt állsz, akkor

  • ha saját magad intézed, akkor válassz kiváló ügyintézőt, amit csak akkor tudsz megtenni, ha Te is érted a hitelezés és az elérhető állami támogatások alapjait. Mi ebben is segítünk, hisz minden platformon rengeteg információt osztunk meg;
  • egy fokkal jobb – kicsit hazabeszélve -: kérd a díjmentes segítségünk, andras@hitelesandras.hu