Szerintem semmi, de egy érdekes analógiára azért felfigyeltem.
Ha a feleségemmel megyünk vásárolni, akkor 15 perc alatt teleszór egy kocsit a szükséges cuccokkal… ha egyedül megyek 2 termékért, akkor 10 perc szerencsétlenkedés után kérek eladói segítségét (mondjuk mára már odáig fejlődtem, hogy inkább egyből megyek az eladóhoz).
Ha Te még soha nem vettél fel hitelt, akkor is jó eséllyel hosszas kutakodás után meg fogod találni a számodra legjobb megoldást. Persze lehet, hogy érdemes több „üzletet” is felkeresni, illetve egy adott „üzletben” is, több „eladóval” érdemes beszélni.
Mert azt sokan nem tudjuk, hogy banki ügyintéző és ügyintéző között mekkora különbség lehet tudás, lelkesedés és agilitásban is.
Sokak fejében az a tévképzet van, hogy a bankokban teljesen profin kiképzett ügyintézők vannak, akik csípőből tudnak válaszolni minden kérdésre. Sajnos nem így van, illetve annyi tudást kellene észben tartani, hogy ez nem is elvárható. Viszont az alap elvárás, hogy megoldás orientált legyen. Ne a problémát nagyítsa fel, hanem a megoldást keresse.
Ha bemész egy bankba és azt érzed, hogy nem olyan kiszolgálást kapsz, amit elvársz, ne habozz váltani.
Persze ne ess át a ló túlsó felére. Ha nagyon jó ügyintézőt találsz, ne legyél vak a többi bank megoldásaira, mert az több millió forintba is fájhat.
Ezeket az ügyintézői zsákutcákat végigjártuk, így ma már minden banknál van több olyan TOP ügyintéző, aki mindig szállítja a legjobb megoldást.
Így garantáltan a legjobb feltételek mellett a legprofibb ügyintézőkkel tudjuk segíteni az Otthonteremtést.
Díjmentesen tudunk segíteni, keress bizalommal!